Goodbye 21 and welcome 22 :)

Pada hari ini genaplah usia aku 22 tahun. Hehe..cmna birthday aku? boleh tahanlh..cuma yg best sbb smlm (3 January) spt dlm post 3 January ada aku ceritakan yg aku berjumpa angkasawan negara yg pertama, Dr Sheikh Muszaphar(Dr SMS) untuk sesi autograph dan aku minta tandatangan beliau pada buku Reaching for The Star yg baru aku beli minggu lps. Still aku xpercaya yg aku dpt juga bertemu dgn beliau pada hari itu dan sanggup berbaris lama seperti org lain untuk mendapatkan autograph dan bergambar dgn beliau.

Kira kehadiran beliau ke Alamanda pada hari itu adalah "hadiah" hari jadi aku yg xternilai dan diharap gambar2 yg aku uploadkan smlm dpt dijadikan semangat untuk pembaca2 blog aku termasuk diri aku sendiri untuk terus berjaya dlm bidang yg diceburi, insyallah..Cepat betul masa berlalu dan dlm beberapa jam lagi dari sekarang kita akan memasuki hari yang ke-5 dlm tahun baru.

Seronok dan sedih bila usia kita makin meningkat tetapi kita harus teruskan perjuangan selagi masih bernyawa. Bagi aku pada tahun lalu adalah biasa sahaja. However hope this year will bring a lot of happiness in my life and success in what I really want to achieve. Kepada sesiapa yg wish my birthday today through sms, chat, friendster and facebook thank you so much. I really appreciate it. Well, that's all from me for today. See you again!

0 comments: (+add yours?)