Focus..focus...

Kalau nak diikutkan, kira2 lagi sebulan final exam aku akan bermula. huhu..hope this will be my last exam in uniten. since now agak luang skit, bolehlah aku buat revision and this post will be my last post. This is not mean that I will going to delete this blog. I'm still blogging. Insyallah I will be back blogging after I finish my final exam at the end of march 2010.

Byk yg bermain di fikiran aku sebelum ini. psl hantar resume, apply kerja (kerja lps habis final sem), sama ada pergi training programming, memikirkan kerja yg aku mahu dan sesuai dengan aku. dan agak lama aku mengosongkan minda aku psl ni(kira2 2-3 minggu jgk) sbb ni pun pressure from parents (habislah aku kalau parents atau sedara mara aku baca blog ni). bukan apa, aku tau setiap ibu bapa mahukan yg terbaik untuk anak2 dia. aku hargai permintaan parents aku ni. tggulah sampai masanya akan aku decide. biar last minute aku decide mana yg aku nak buat lps final semester berakhir.begitulah peritnya bila berada di final semester. some people kata biasalah menda2 cmni berlaku. tp aku sukar untuk menerima nya..tak apalah.inilah dugaan nya..aku harus tabah menerimanya. Aku harap kawan2 yg membaca blog aku ni, sama2 lah mendoakan kejayaan aku supaya aku dapat graduate pd tahun ini. tak lupa juga doakanlah untuk kwn2 aku yg masih menuntut di universiti dan sedang berada dlm final sem seperti aku.Semoga Allah dpt makbulkan hajat aku dan kawan2 aku ni.

"Ya Allah. Kau teranglah hatiku ini agar ku tidak gementar menghadapi peperiksaan akhir semester yang akan bermula tidak lama lagi. sesungguhnya aku ingin mengakhiri pengajian ku di universiti dengan jayanya. kau makbulkanlah permintaan ku ini sesungguhnya aku tidak mahu mengahmpakan harapan kedua ibu bapa ku.amin.. "

0 comments: (+add yours?)