Majlis perkahwinan rakan blogger

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..apa khabar my readers..harap korang sihat sejahtera..pada hari sabtu yg lalu iaitu pada 9 mac, aku telah menghadiri majlis perkahwinan salah seorang rakan blogger aku yg boleh katakan terkenal jgklh iaitu ynaa (sebut sebagai ina..). dia bkn sahaja rakan blogger tp sedara aku jgk..aku rasa dia pn lama tak update blog dia atau aku dh lama tak lawat blog dia.hmm..macam tak percaya dia dh berkahwin..majlis perkahwinan dia berlangsung di sebuah dewan di area taman tun dr ismail (TTDI) dan alhamdulillah majlis pn berjalan lancar..aku doakan ynaa dan suami akan berkekalan hingga ke akhir hayat..aku ada juga ternampak rakan2 ynaa yg jadi friend aku di facebook tp tak tegur sebab tak sure manalah tau salah org (hehe..spoil la ko ni taufiq). kalau dia terbaca blog aku ni, aku minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki sebab tak menegur..hehe..sebelum mengakhiri tajuk blog aku ni, aku ingin persembahkan hanya sekeping gambar aku bersama dengan ynaa dan suami ketika majlis perkahwinan tersebut..

0 comments: (+add yours?)