Elda Easy Slim

Assalamualaikum dan salam sejahtera to all my readers. Salam ramadhan diucapkan kepada semua umat Islam di Malaysia walaupun dh 2 minggu kita berpuasa. So cmna puasa korg setakat hari ni? harap2 korg semua masih mampu melakukan ibadah ini sehingga tamatnya bulan ramadhan. Ada yg mengatakan bila masuk bulan puasa ni, berat badan kita senang turun. kira cepat kurus la. ye ke? ada je org yg maintain dan ada je berat badan dia yg makin naik. well, sebenarnya itu semua bergantung pada kita untuk mengawal pemakanan pada waktu berbuka, lepas terawih dan juga bersahur. aku pun tak nak cakap banyak pasal ni sebab ini bukan sebenarnya tujuan aku menceritakan pasal makan di bulan puasa. kalau korg mmg betul2 BERAZAM NAK KURUS bermula bulan mulia ni, aku ada produk pelangsingan yg baik untuk aku kenalkan pada korg. lagipun BUKAN aku yg menjual produk ni..kawan aku yg menjual produk ni sebenarnya..hehe..MEMPERKENALKAN...



Ye. seperti dalam video dan gambar di atas, produk ini Halal dan telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia. Apa kelebihan yg ada pada produk ini?
Kandungan utama yg terdapat pada elda easy slim adalah buah acai berry. Antara kelebihan yg ada buah ini:
Insyallah Elda Easy Slim dapat membantu menahan lapar ketika berpuasa. Ia juga boleh diamalkan selepas berbuka puasa

Takkan perempuan je nak kurus. lelaki pun sama kan? betul..easy slim juga sesuai untuk lelaki dan perempuan.

Sudah mula muncul dalam majalah Wanita edisi Julai 2013

Antara beberapa org yg telah menggunakan Elda Easy Slim:


So, cmna? korg berminat untuk dapatkan Elda Easy Slim? harganya sangat berpatutan. pastinya puasa dan raya anda pada tahun ini akan berlainan pada tahun lepas kerana perubahan yg dialami selepas menggunakan Elda Easy Slim ni. aku je tak perlu dapatkan produk ni sebab aku kan DAH KURUS. tak perlu lah kan..jadi kalau nk dapatkan Elda Easy Slim, boleh lah rujuk pada gambar di bawah:


Jadi, dapatkan Elda Easy Slim dengan segera. untuk kekal langsing sememangnya mudah!

1 comments: (+add yours?)

Anonymous said...

hi taufiq..im nadin..just tried elda easy slim n finished 1 box..but still no change..huhu..any advice on meal that should be taken during the programme???..