Cerita..cerita

ok..lama sg xupdate blog ni. bukan apa..busy skit + malas. hehehe..xpelah. nk wat cmna..dh nama pn student kan. apa nk cite ari ni ek? oh..baru2 ni, last saturday (3 Oct) ada reuinion dak2 Uniten IT batch 05/06 kt umah aku pada waktu siang. waktu malam pada hari yg sama ada open house kt rumah haida..wow..dua event dlm satu hari..penat tp best..kwn2 aku yg datang umah ari tu mmg happening..ramai yg dtg..fuh! nway terima kasih kepada yg dtg umah aku ari tu sehingga ada satu menu tu xdpt dimakan oleh 3 org kwn sbb kelewatan mereka. kesian...

pada waktu malam ari yg sama, ada open house kt umah haida..best makanan yg ada kt open house tu..ada nasi, ayam bakar, roti bom dan lain2 lagi..oklah..jemputan ke open house dan org kawin masih lagi dlm tangan aku. penat aku tahun ni. byk sgt dpt jemputan. kira minggu ni last aku pegi sbb nk study. hujung bulan ni final exam aku. anyway, jumpa next post ok. bye.

0 comments: (+add yours?)