Graduation night 2010

Yeah! UNITEN graduation night is back. Date, time and venue masih belum tahu lagi. Aku xpernah pergi pn majlis ni taun2 lps sbb blom tamat pengajian lg then xde geng nk pegi (sbnrnya bayaran mahal, baju pn xde yg sesuai dan tak berminat). well, memandangkan sekarang ni adalah semester terakhir aku di UNITEN, aku MUNGKIN pergi sebab tak pernah pergi kn. Sbnrnya xdelah excited sgt nk pergi just fikirkan ni mungkin kali terakhir jumpa kawan2 aku yg sama2 blaja kt UNITEN ni kan termasuklah junior2 yg kenal aku. Pasal budget pn aku kena amik kira jgk sbb takut mahal bayaran dia (maybe dlm RM 100++). adakah kawan2 aku akan pergi sama? kita tunggu je la bila iklan graduation night ni disebarkan. apa2 pn sila pergi ke link ni untuk maklumat lanjut pasal graduation night 2010.

0 comments: (+add yours?)