cerita raya lagi

Assalamualaikum readers sekalian..lama ke aku tak update blog? rasanya tak kan..oklah..mcm biasalah sebab dah lam tak update antaranya busy dan tak ada tajuk nak cerita dan tak idea apa nk dikogsi untuk pembaca-pembaca blog aku ni...since kita ni masih lagi dalam bulan syawal, mestilah raya lagi kan. sejak hari minggu lalu, dah ada jemputan open house, majlis kahwin dan majlis pertunangan yang aku terima..semalam pd waktu malam (22 september) aku pergi ke rumah jiran aku sebab ada open house. kira ni 1st open house yang aku attend (ye ke?). memang ramai yg datang terutama skali di kalangan jiran2 yang lain. minggu ni dan minggu dpn juga ada je jemputan ke open house sehingga mak aku pun kena tulis kat kalendar. memang itu tujuan open house diadakan. kalau tak diadakan memang tak ramai yg nk datang umah kita..lagi pn sekarang ni kalau kita nak beraya umah kawan atau sedara-mara, kita kena telefon diorg dulu nk tahu sama ada dia ada di rumah atau tak..memang mcm tu cara nya..

hari minggu yang lalu juga menyaksikan seorang jiran aku iaitu Maya sudah pn bertunang. kalau nak tengok gambar atau video, pergi sahaja lah ke facebook aku ye..seronok tgk dia dah bertunang..aku bila lagi? ehh..aku memang lambat lagi nk kawin atau bertunang. enjoy dulu life sebagai orang bujang. hehehe..harap2 aku dapat menghadiri perkahwinan Maya bila dia akan berkahwin nnti..ok lah. itu sahajalah yang aku nk bgtau dalam post hari ini.. jumpa lagi...

0 comments: (+add yours?)