Diam dan bising

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia readers sekalian..hope korg bleh tgk gmbr atas yg aku paste kt sini kalau korg klik gmbr tu. kalau tak bleh jgk biarlah aku bgtau gmbr apa yg aku letakkan ni..sebenarnya ini status facebook (fb) aku yg bertarikh 24 Mei yg lalu..status nya "Yeah I mmg pendiam.so what.nothing to talk, don't talk.don't know what to talk, don't talk.don't know how to talk, don't talk :D". aku wat status tu sbb ada jgk org komen aku ni diam je..tak bercakap banyak. so, ni lah reply dia. maaflah kalau aku luahkan di facebook mahupun di blog ni. jumlah org yg like pun dh 20 org. mungkin ada yg menyokong atau saje2 je like. aku bukan gilakn bilangan org like di status fb. org yg komen tu aku xnk ckp banyak. terpulang pada diri sendiri untuk menilai apa yg aku cuba sampaikan. kalau ada yg masih tidak faham mengenai status aku tu,  ni keterangan dia. aku cuma memberitahu yg aku memang pendiam. jikalau tak ada apa yg nk ckp, jangan cakap. kalau tak tahu nk ckp, jgn cakap dan kalau tak tahu bagaimana nk bercakap, jangan cakap. simple. nk tgk aku bercakap boleh, tp kalau rasa tak ada apa nk ckp..diam je la..masalah..masalah..jadi diam susah jd talktive pun susah jgk..biarlah aku jadi diri sendiri hanya keluarga aku je yg memahami aku..sekian..

0 comments: (+add yours?)