Selamat Tahun Baru 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera readers sekalian..apa khabar? harap korg semua berada dalam keadaan sihat sejahtera..di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat tahun baru 2014 kepada semua readers aku. tidak lupa juga hari ini 1 Januari 2014 genap 5 tahun usia blog aku. pejam celik pejam celik dh setengah dekad dah usia blog aku. walaupun blog aku ni suam2 kuku je aktif..tetapi aku tetap terus menulis blog..standard la..takkan tiap2 ari nk update cite..kita pun ada aktiviti kita sendiri kan..kepada readers yg masih belum dapat melaksanakan azam tahun lepas, teruskan azam tu untuk tahun ini. moga2 dapat dicapai apa yg dihajati untuk tahun ini insyallah. pada tahun lalu, bagi aku tahun yang tidak mengecewakan sangat bagi aku tetapi kesedihan yang menyelubungi diriku tak dapat diatasi kerana ramai rakan2 sekerja aku telah kehilangan insan yang mereka sayang. ye..ramai kawan2 kehilangan ahli keluarga mereka contohnya ada ibu atau bapanya telah meninggal dunia, pak cik/mak cik meninggal dunia. ini mengingatkan kita bahawa mati itu pasti tidak kira umur kita muda atau pun tua. rakan2 aku tabah menghadapi dugaan ini dan untuk readers yg beragama Islam, sama2 kita sedekahkan al-fatihah kepada ahli keluarga rakan2 aku yg telah pergi..

0 comments: (+add yours?)