Selamat Hari Lahir yang ke -28 Taufiq

Assalamualaikum dan salam sejahtera readers. Hari ini merupakan hari lahir aku yg ke-28 tahun. Syukur alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah S.W.T. pada usia sebegini. masih banyak yg perlu dipertingkatkan walaupun usia aku makin meningkat. memang seperti tidak percaya umurku hampir ke angka 30-an. bila usia sebegini soalan yg kebiasaan orang ramai tanya pada aku ialah "bila nak kawin?". Soalan tu memang susah nak jawab tapi apa pun aku menyerah pada Yang Maha Esa kerana jodoh itu rahsia Allah. aku tak tau siapa jodoh aku tetapi usaha untuk mencari pasangan hidup tetap ada. ok lah. sambutan hari jadi aku hari ini hanya sederhana sahaja. banyak ucapan yang aku terima daripada keluarga dan kawan2 melaui whatss app, facebook dan juga instagram. terima kasih banyak2 kepada semua yg bg ucapan birthday sesungguhnya birthday tahun ni agak bermakna sebab ramai yg wish birthday aku sehingga pening aku nk reply. seperti tahun2 yg lalu yg aku katakan, semakin lama, semakin canggih teknologi yg wujud dan kita boleh gunakan untuk memberi ucapan hari jadi, tahniah atas kelahiran anak, perkahwinan dan lain2 lagi tanpa dikenakan sebarang bayaran. apa pun tak lupa kepada readers atau keluarga readers yg menyambut hari jadi/ulangtahun perkahwinan sama dgn hari lahir aku, selamat hari lahir dan selamat ulangtahun diucapkan kepada kalian semua. bagi yg melangsungkan perkahwinan hari ini, selamat pengantin baru dan yang menerima cahaya mata hari ini, tahniah diucapkan. sekian. terima kasih.

0 comments: (+add yours?)