I'm getting old! oh no! hahhaa

Yeah! it is true..i'm getting old. of course! 2 days ago was my birthday and my new age is now increasing 1 year that is 24 years old..wow. celebrate? hmm..mmg ada pn. aku just celebrate birthday aku kt hotel pada waktu malam..bukan hotel mewah pn. Hotel kt Bangi je. Hotel Equitorial. bg aku, celebrate birthday tahun ni biasa2 je..sbb umur dh makin meningkat kan..kek pn xde..aku tidak meminta apa2 hadiah daripada mereka. jika aku minta mungkin susah untuk mereka utk menunaikan permintaan aku ni. takut aku minta benda yg mahal dan tak mampu untuk mereka belikan. bg aku kasih sayang daripada ibu bapa adalah hadiah bermakna untuk aku. bila dh mencapai usia 24, aku juga dh bersedia untuk mencari pasangan atau mencari girlfriend la..hehe..apa? betul ke? siapa orangnya? hmm..mestilah masih mencari..jgn risaulah..insyallah akan diberitahu siapa. anyway begitulah ceritanya psl sambutan birthday aku pada tahun ini. tak meriah seperti tahun lalu sbb tahun lps sambut selepas majlis akikah anak sedara aku. mmg tahun ni aku celebrate dgn parents je..bg aku lebih elok celebrate dgn diorg sementara mereka masih ada kn? aku tidak seperti belia yg lain di mana tiap kali birthday mesti nk celebrate kt kelab malam la..wat parti tu ini..bg aku itu bukan budaya Melayu atau budaya Malaysia yg patut kita lakukan. itu budaya barat..lebih afdal kalau buat kenduri doa selamat kn? oklh sampai sini sahaja lah cerita aku.

aku bersama dgn parents aku

0 comments: (+add yours?)