KATA -KATA PUJANGGA PROFESOR UNGKU AZIZ

Anda semua mesti kenal dengan salah seorang professor di negara kita iaitu Professor Diraja Dr Ungku Aziz..apa? tak kenal? Beliau adalah salah seorang Professor yang terkenal di Malaysia ni dan juga bapa kepada gabenor Bank Negara, Datuk Dr Zeti Aktar. Aku bukan nk cerita pasal latar belakang beliau. baru-baru ini aku menerima email daripada seorang kenalan. email tu bertajuk "Kata-kata pujangga Professor Ungku Aziz". selepas membaca email tu, aku tertarik dengan kandungan email tersebut dan aku rasakan aku patut kongsi dengan korg semua. kandungan email itu adalah seperti di bawah ni. semoga kata-kata pujangga ni dapat memotivasikan diri untuk berjaya dalam apa yang kita mahu kecapi tanpa mengira bangsa, agama, umur, jantina dan darjat. hayatilah dengan sebaik-baiknya kerana apa yang dikatakan oleh Professor Ungku Aziz tu adalah benar dalam kehidupan seharian kita.

0 comments: (+add yours?)