Happy Birthday to me yg ke-26 :P

Assalamualaikum dan salam satu malaysia to all readers..syukur alahamdulillah kita bertemu lagi skali untuk kali ke dua untuk tahun 2013. hehe..pada 4 Januari 2013 genaplah usia aku yg ke-26. huhu..alhamdulillah masih dipanjangkan umur pada usia yg ke-26 ini..pada tahun ini birthday aku jatuh pada penghulu segala hari iaitu pada hari jumaat. diharapkan banyak kejayaan akan dicapai pada tahun ini berbanding tahun lalu insyallah..sebenarnya aku masih tak percaya pada usia aku kini. tahun lepas pn cmtu jgk tak percaya umur aku masa tu dah 25 tahun. pada yg menyambut hari jadi sejak 1 Januari yg lalu hingga hari ini, selamat hari jadi aku ucapkan pada korg semua..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..

kepada yg wish birthday aku melalui sms, facebook, whatsapp dan bbm terima kasih banyak2 diucapkan..banyak yg hantar ucapan pada aku melalui teknologi2 yg aku sebutkan tu..banyak cara yg kita boleh beri ucapan hari jadi pada masa kini berbanding dulu. dulu hanya bergantung pd kad sahaja tp sekarang haha..banyak cara oo..yg aku tak boleh tahan nk ketawa bila baca ucapan birthday tu, ada yg suruh aku kahwin cepat..ada yg suruh aku kahwin tahun ni..macam2..

seperti biasa tak ada apa2 hadiah yg aku terima untuk hari jadi aku tahun ni..ye la..dh tua..tak ada apa yg aku nk minta setiap kali hari jadi aku tiba. aku hanya minta doa daripada ibu bapa aku agar aku berjaya menempuhi liku2 hidup di dunia ini..huhu..pernah jgk mak dan ayah aku tanya aku apa yg aku nk untuk hari jadi aku tahun ni..aku hanya jawab aku nk KAHWIN. hahaha..agak kelakar bunyinya..itu je yg aku rasa aku perlu kini iaitu mencari jodoh dan kahwin..hehe..apa pun aku hanya berdoa agar aku cepat ditemukan jodoh dan mendapat isteri drpd golongan yg baik2 asalkan keluarga aku bersetuju..semoga kita jumpa di hari lain di blog ini ye..aku dh tak ada idea nk tulis apa kt blog ni.adoi..


1 comments: (+add yours?)

Ismiey Iz said...

selamat ulang thn kelahiran :)