Happy Wedding Anniversary!

Mesti korg nk tau siapa punya wedding anniversary ari ni? aku ke? xdelh..aku belum kawin lagi..girlfriend pn xde. sbnrnye hari ini (1 august) adalah ulang tahun perkahwinan parents aku. Tahun ni tahun ke berapa diorg bersama sbg suami isteri? aku xnk ckplh. takut korg terkejut dan xpercaya je..hehe..saje je aku post tajuk ni sbb kalau mmg lama mak dan ayah aku dh bersama sbg suami isteri dan ibu bapa. skang dh jd grandfather and gradma. bilangan cucu diorg pn makin bertambah. xlama lg dpt cucu ke-6 plak. hehehe..apa2 pn hopefully mak dan ayah aku still bersama hingga akhir hayat..

Apa2 event cm besday ke apa day pn aku kena kena ingt utk wish kpd abg2 aku dan parents aku. kalau xwish mak aku akan tegur aku xwish diorg sbb sangka aku terlupa hari penting tu suma. masalahnya aku bukan lupa hari2 penting tu. saje buat2 lupa sbb manalh tau aku nk wat surprise ke. tp mmg aku xbleh miss nk wish kt blog, facebook or sms. aku gunakn teknologi ni utk wish besday ke apa ke.

Aku rasa mak aku xsuka surprise kot. dia lg suka kalau plan utk celebrate hari2 penting cmtu. Aku ingt lg time nk dkt mothers day beberapa bulan lps. mak aku bleh tanya plan aku nk celebrate mothers day. pastu suruh aku plan and collect duit dgn abg sulung dgn abg aku ke-2(abg yg ke-3 ada kt jepun. teman bini dia study) nk jayakan event ni. Yg xbleh tahan tu dia bleh ckp abg aku yg ke-3 tu mmg handal nk wat planning utk celebrate event cmni(kecik ati aku). aku pn apa lg contactlh kedua-dua abg aku tu ckp nk celebrate mothers day kt satu restoran kt alamanda,putrajaya tp diorg xdpt beri kerjasama. then aku bgtau mak aku yg abg2 aku tu xdpt nk celebrate skali(kenalh faham sbb abg2 aku tu dh berkeluarga.).

lg 2-3 hari sblm mothers day, mak aku tanya lg psl nk celebrate mothers day. aku pn ckplh aku nk belanja mkn pizza kt alamanda. mak aku pn setujulh dan nampaknya aku celebrate mothers day dgn parents aku je la..so pengajaran drpd story ni, jgn minta atau mengharap apa2 bila tiba atau hampir tiba suatu event cm besday ke..apa ke..kalau wish je pn dh kira cukuplh. sekurg2 kita ingt.

0 comments: (+add yours?)