Original anti-virus for sale!

Salam semua. Kepada sesiapa yang nak pakai av(anti-virus) KasperskyInternet Security (KIS), anda boleh membeli Licence Key dengan hargarendah sebanyak RM 30.00(1 KEY FOR 1 PC) sahaja.

Anda tidak perlupergi ke kedai pc dan buang duit RM 60@70 ringgit semata-mata untuk dapatkan key yang original. Anda tidak perlu risau, key yang di jual iniadalah 100% ORIGINAL.

Kaspersky Internet Security 2010(KIS)=RM 30.00(1 KEY FOR 1 PC ONLY). Anda boleh mendownload software Kaspesrky(KIS) : http://www.kaspersky.com/kis_latest_versions

Cara pembelian:
1. Hubungi atau sms saya(email pun boleh)untuk bertanya stok KIS 2010 ada atau tidak

2. Bayar ke akaun bank saya(no akaun bank akan diberi setelah anda benar-benar setuju untuk membeli)

3. Setelah membuat pembayaran, hubungi atau sms saya untuk memberitahu anda telah masukan duit ke dalam akaun saya

4. Licence Key akan di hantar terus ke email anda(di dalam emaii saya sertakan sekali panduan untuk activate key anda)

Hubungi saya : 017-2564703(syafeuq)

Email : syafeuq08@hotmail.com

2 comments: (+add yours?)

Anonymous said...

thx taufik cuz promote bisnes aku,heheh.. aku bru wt blog ni...http://syafeuq.blogspot.com(mintak komen ckt)=p

taufiq said...

no problem..kwn lama..hehehhe..