Selamat Hari Raya Aidilfitri


Assalamualaikum and salam sejahtera semua pembaca blog ni. Sempena esok adalah hari raya, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin. Aku juga ingin mohon seribu keampunan jika terdapat segala penulisan mahupun komen2 aku yg agak melampau dan menyentuh hati di dalam blog ni. Di sini juga aku sertakan gambar "kad raya" aku yg agak murah tetapi menyentuh perasaan. Kalau nk tau, inilah adik beradik aku dimana semuanya adalah lelaki dan aku pulak adik yg bongsu. Nama abang2 aku pn tertera di dalam kad itu dan susunan plak mengikut dari kiri ke kanan. Abang2 aku ni semua dah berkahwin dan mempunyai anak dan yg baru mendapat anak adalah akmal. Nway, kepada semua yg pulang ke kampung, berhati-hati ketika memandu. Kalau boleh sembahyang sunat musafir sebelum bertolak agar perjalanan anda berjalan dgn lancar.

p/s: kepada mak dan ayah, minta maaf sebab xdpt ikut balik ke kampung ayah pada raya ke-2 ni, sbb saya perlu menyiapkan assignment2 yg diberikan oleh pensyarah2. malah lps cuti raya pepriksaan juga akan muncul. Saya terpaksa korban cuti raya ini untuk menyiapkan assignment2 itu dan mengulang kaji pelajaran. Diharapkan mak dan ayah faham kenapa saya xdpt ikut balik ke kampung. Bukan xnk balik tetapi ada assignment dan terpaksa ulang kaji pada cuti raya ni.

0 comments: (+add yours?)