Good Luck to all my friends

A.P.I- Pelita(Lagu Tema Hooperz)

Lagu ini khas untuk kawan2 aku yang akan present final year project kira2 seminggu lagi. A.P.I adalah sebuah kumpulan terdiri daripada: Noh Hujan,Lan Typewritter,Din Homatov Estranged,Imran One Buck Short,AJ Pop Shuvit dan loQue MonoloQue/ Butterfingers. lagu ini mungkin akan memberi semangat kepada kawan2 aku supaya terus berusaha menyiapkan project mereka sehingga berjaya. akhir sekali aku ingin ucapkan Semoga Berjaya kepada kawan2 aku yg akan present final year project minggu hadapan. Aku doakan anda semua lulus dan hayatilah lagu yg aku dedicate ini berserta dgn lirik di bawah.

Tak pernah sesaat daku meragui

apa yang telah daku temui

selama ini,

Tak pernah sesaat daku menyesali,

apa yang telah aku nikmati,

apa ku alami,

selagi hayat di kandung badan,

Korus:

Takkan ku menyerah kalah,

walau mimpi ku musnah,

harapan ku hancur,

sayapku patah,

kan ku pancarkan cahaya,

seperti pelita ke srata dunia,

yang gelap gelita

sehingga hembusan nafasyang terakhir.

tak pernah sesaat ku mencurigai,

apa yg telah aku kecapi,stakat ini,

tiba saatnya kan ku tangisi,

pada yang pergi, takkan kembali

Kembali lagi,

ulang Korus.

Bridge:

Selagi jasadku belum terkubur!

Selagi tubuhku, belum ditimpa uzur!

pantang datuk nenek moyangku,Berundur!

Ulang Korus x 2

Akan Ku Pancar Cahaya Seperti Pelita,

Ke Srata Dunia,Seperti Cahaya…….

0 comments: (+add yours?)