Gambar masa zaman sekolah or zaman remaja

Hello everybody! kali ni aku x nk cerita byk sgt sbb untuk post kali ni aku hanya nak tunjuk beberapa gambar ketika aku remaja. masa aku remaja memang aku orang yang baik.hah! kenapa? tak percaya? tengok je la gambar2 kat bawah ni. mesti korang percaya..kebanyakan gambar2 ni gambar masa aku bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Kelana Jaya (SMKKJ). Gambar masa aku bersekolah kat bangi tak ada. sebab bukan sekolah favourite aku. hehe..sorry. lagi pun aku bersekolah kat bangi ni time form 5 je. anyway, hope korg enjoy tgk gambar2 aku masa remaja ni. jangan gelak ye..

gambar ni captured pada tahun 2001 bertempat di Singapore science centre

gambar ni captured pada tahun 2001 bertempat di Singapore science centre. konon berangan nak jadi angkasawan. hehe

gambar ni captured pada tahun 2001 bertempat di Singapore science centre. Gambar aku bersama ahli fizik terkenal iaitu Albert Einstien. tu robot ok. bkn patung lilin.

gambar ni captured pada tahun 2001 bertempat di Kelana Seafood, Kelana Jaya, Petaling Jaya (tempat ni dah tak ada lagi dah. dah roboh dah). Gambar ni diambil sempena jamuan tahunan pengawas sekolah. kalau nak tau, aku yang berbaju melayu warna hitam. sebelah aku tu (yang berbaju melayu warna hijau) adalah kawan baik aku (bolehlah dikatakan kawan baik jugaklah) yang bernama Shafeq. Jauh gile beza aku dalam gambar ni dgn sekarang. Shafeq ni pn sama jgk. sekarang lagi besar.hehe..kalau korang nk tau citer kelakar yang aku pernah citer pasal aku jumpa dia kt uniten, korang klik kt sini.

gambar ni captured pada tahun 2001 bertempat di Bukit Tinggi, Pahang (ala..yg ada environment dia mcm kt France. seingat aku nama tempat tu colmar d' tropicale ke). baju yang aku pakai tu baju Manchester United. hehe..jgn marah ye..aku minat jgk kelab EPL yg lain. bkn Manchester United je..

gambar ni captured pada tahun 2002 bertempat di SMKKJ. Sekolah akulah. Ni adalah sesi fotografi bagi kelab Prostar. masa ltk gambar ni kt Facebook, aku tak ingat nama kelab ni. nasib baik kawan2 yang kena tag ingat. hehe..

gambar ni captured pada tahun 2001 bertempat di Kantin SMKKJ. Ni adalah gmbr kelas aku time form 2. klas 2 C. kalau korg tgk student2 ni kebanyakannya muka dan penampilan cm gangster kan (yang lelaki). sebenarnya tak. walaupun penampilan diorg mcm ni, sebenarnya diorang ni tak berlagak. diorg ni sederhana je. tak macam student klas lain. ni juga kelas yang paling best pernah aku dapat. thank you my friends.

gambar ni captured pada tahun 2002 bertempat di rumah lama aku di ss 3, Petaling Jaya. belakang aku tu adalah kereta mak aku. still ada sampai sekarang. tak dijual dan tidak akan dijual. gambar ni diambil selepas first day exam PMR. huhu..nervous siut. baru abis first day exam dah nk bergambar.hehe..time ni mak aku suruh amik gmbr dgn kereta dia sbb nak abiskan filem kot.hehe.

0 comments: (+add yours?)