Gadis idaman aku..

Tgk tajuk hari ni, mmg lain dari lain..aku pasti msti suma org nk baca punyelah sbb tak pernah aku bgtau siapa gadis idaman aku untuk dijadikan isteri/girlfren aku :P. hehe..kalau ada yg tau pun tak semua orang tau..oklh nk cerita sedikitlah perempuan cmna yang jadi pilihan aku untuk jadi pasangan hidup.hmmm..cmna nk cerita ye..aku sbnrnye suka perempuan mcm pelakon citer Nur Kasih tu yg karakter dia Nur Amina. sapa nama dia ek...aaa..Tiz Zaqyah.hehehe..masa aku tgk citer tu, aku kalau bleh nk perempuan muka mcm Tiz Zaqyah tapi ada sifat2 macam Nur Amina. jgn salah faham. kalau Tiz Zaqyah, dia tak bertudung. Korg sendiri tau kan sifat2 Nur Amina cmna dlm citer Nur Kasih tu. dia bertudung, kuat agama, penyayang, senang citer dia mmg wanita solehah lah.hehe.xpe2 aku nk tunjuk korg gadis idaman aku

cmna? cun x? hehe..




0 comments: (+add yours?)