Alahai uniten...

Di sini aku ingin menyatakan apa yg aku rasa x puas hati dgn uniten. Walaupun aku ni sudah senior student kt uniten, tidak bermakna aku bleh wat suka ati aku je. Apa yg aku nk ckpkn ialah psl lokasi pejabat keselamatan. Semalam aku dikejutkan dengan perpindahan pejabat tersebut dari bangunan admin ke bangunan yg ada koperasi tnb. pejabat keselamataan berada di tingkat atas. Korg suma mmg xkisah kalau pejabat keselamatan tu pindah tp korg x fikir ke pasal nk re-new sticker kenderaan korg kena amik borang kt situ pastu gi byr duit sticker kt pejabat kewangan di admin. Ini mmg menyusahkan.

Bukan nk kata jauh ke tak lokasi tu tp tempoh masa bleh dipendekkan bila pejabat keselamatan tu ada kt admin. kalau pejabat keselamatan tu kt admin, korg bleh byr duit sticker tu kt pejabat kewangan di tingkat 1 then bleh anta borang dgn salinan yg perlu kt tingkat bawah. mcm sekejap je kan benda bleh selesai kalo pejabat keselamatan tu ada kt admin. Semalam juga aku ada pegi admin kt bhg unit akademik nk tanya psl result sem 2 08-09 aku yg terkini(nk tau gred utk final year projek).

Reason aku tanya adalah sbb aku xdpt slip result yg patut dihantar uniten kepada student. Sepatutnya aku dpt slip result dan org yg tinggal xjauh dari uniten bleh dpt cepat slip result tu. Aku pn ada jgk tanya psl ni kt org yg jaga kaunter unit akademik tu dan dia bleh ckp rumah student yg dekat mmg xdpt slip result. What the **** Apa bleh wat..kalau aku nk result slip sbg kenangan, aku kena byr RM 5 untuk unit akademik print result aku untuk sem tersebut. Ceh!

1 comments: (+add yours?)

nurul ashikin said...

hahaha.. harap2 sem depan pun IKM & SISP diajar oleh lecturer yg sama dgn sem ni... hahahah.. mmg xsempat nk mengantuk le kalau dpt class dua2 Dr. tu.. hehe.. jaga2 sem depan prof.. :p