Majlis perkahwinan classmate.erk.

Hello everyone. It's been a week I have began my class for Semester 1 09/10. Well, I don't know what to post today. If u guys see the picture above, u guys must be wondering how do I get this picture. Supposed I get the real wedding invitation card. Actually don't have to think about that. I don't mind to receive this kind of card through email or receive the real wedding card.

Anyway, just want to tell u guys that I was invited to a wedding a friend of mine this saturday 18/7/09. Based on the picure above, kedua-dua bakal pengantin iaitu ummul khairiyah dan mohd nafidz adalah kawan sekolah aku ketika kami bersekolah di SMK Bdr Baru Bangi. Kedua-duanya sebaya dgn aku iaitu 22 tahun. Ummul adalah calssmate aku masa aku bersekolah disitu and nafidz just kawan sekolah je. Tak sangka korg kawin usia muda..hmm..cmna dua bakal pengantin ni bercinta aku pn xtaulh. Maybe diorg dh bercinta sebelum aku bersekolah kt Bangi lagi. Yelah aku sekolah kt Bangi pn time form 5 je. Sebelum ni aku sekolah kt Kelana Jaya.

To ummul thanks for the invitation through fb and this picture. xkisahlh cmna cara ko jemput aku pergi majlis kawin ko asalkan classmate ko ni dijemput. hehehe..lagi2 ni kan zaman siber. bleh je jemput through frenster, fb, e-mail, SMS, call or chatting. Lagi afdal anta kad kawin kt org yg nk dijemput (ada org tu kalo xcukup kad kawin diorg guna teknologi yg ada mcm aku ckp td.hehehe). Not to worry, coz kad kahwin from nafidz aku dh dpt since he is also my neighbour(thanks nafidz!). He also invites me utk dtg majlis dia plak one week after majlis kawin ummul iaitu pd 25/7/09. Kalo aku bkn neighbour nafidz, maybe aku xdijemput sbb aku bkn rapat dgn dia pn. Aku hanya classmate dgn ummul je(sama jgk xrapat/xkenal sgt pn). hehehe..dua2 majlis ini insyallah aku dtg kalo xde apa2 hal.

p/s: Zaman skang ada jgk org kawin usia muda ni ek. Sepatutnya usia cm aku ni masih bergelar mahasiswa/mahasiswi kt mana universiti/kolej tak pun dh jd graduan. Kepada semua remaja dan belia, jangan gatal sgt fikir psl nk kawin. Belajar hidup dulu dan sambung belajar di menara gading. Jadilah insan yg berguna dahulu :)

0 comments: (+add yours?)