1 year already!

Hello everybody! Happy New Year! wow..pejam celik pejam celik dh masuk tahun baru iaitu tahun 2010. Hari ini, 1 Januari 2010 genaplah 1 tahun blog http://prof-t.blogspot.com beroperasi..sepanjang setahun blog ni beroperasi, hanya lebih 60 post sahaja yang mampu aku post setakat ini padahal dalam setahun ada 365 hari. Patutnya aku ada 365 post lah ek.hehe..tidak semestinya..well, selama setahun ni juga, comment daripada org yg visit blog aku pn tak banyak. kalau nk ikutkan, beberapa post sahaja yg ada org comment. hmm.. ntahlah. maybe orang yang tahu pasal kewujudan blog aku ni hanya terdiri daripada kawan2 universiti aku dan keluarga je.

Aku tahu, blog aku ni tak popular macam blog cousin aku, ynaa dan kawan universiti aku shafie. insyallah jika ada masa terluang, akan ku mengubah kekurangan yang ada pada blog aku ni supaya lebih ramai yang akan mengunjungi blog aku. dunia blogging ni masih baru bagi diri aku. Masih banyak yang perlu diperbaiki pada blog aku. ok...itu sahaja yang aku nk ceritakan di sini. Anyway selamat ulang tahun yg pertama bagi blog prof-t.blogspot.com. hopefully blog ni akan lebih menarik pada tahun 2010 ini. sekian.

1 comments: (+add yours?)

MrDon said...

prof.nk taw femes ke x bukan melalui komen. try http://www.statcounter.com/

tgok blog ko femes camne :). happy blogging