Dua bulan lagi...

We are almost at the end of January 2010. kejap je dh abis satu bulan untuk tahun 2010. kira2 dua bulan dari sekarang, insyallah aku akan tamat pengajian aku di uniten. apa perasaan aku bila dh hampir ke hujung pengajian? huh! nervous dan excited pn ada..mmg looking forward untuk habiskan pengajian di uniten. dlm kegembiraan aku yang akan tamat pengajian tidak lama lagi, sekarang aku tidak harus leka kerana mulai dari hari ini, aku perlu study kerana bagi aku tempoh lagi dua bulan ini patutnya aku mula persiapkan diri untuk final exam yang akan tiba hujung bulan Mac. lebih2 lagi subjek yang aku amik semester ini agak kritikal. hmm..ntahlah..aku harap korg doakan agar aku berjaya menamatkan pengajian aku ini tanpa ada sebarang halangan. sekian. jumpa dalam post yg akan datang.

p/s: sori. aku tak tau apa nk post untuk hari ini. tak ada idea lah..

0 comments: (+add yours?)