New template and great news

Alright ada dua story kat sini. Yang mana nk dgr? great news or new template? let's begin with great news dulu. Great news is psl Uniten Grad Nite. Aku dh book 1 table utk aku dan deposit pn dah bayar. so sekarang ni aku kena cari lagi 9 org kawan untuk duduk semeja dengan aku.huhu..perit ni. ramai yg blom confirm pegi ni.dgr cite table yg kosong tggl lagi 8. nasib baik aku book awal2 hari khamis aritu. location pn kira ok jgklah. huhu..ok.cerita pasal grad nite sudah confirm. dh selesai pn cite psl ni.yang tak selesai nya kwn2 aku yg batch IT ni. ntah2 last minit baru nk confirm kot.lps tu xdpt meja best(dkt dgn stage) monyok plak. xpe2. since meja aku still ada seat kosong lagi, mmg aku tempah khas utk korglah (aku ikhlas).

Korang perasan tak perubahan yang berlaku kt blog aku? well it's a new template OK. aku dpt ni from internet. thanks to blogger Malaysia group dlm facebook sbb dh suggest kan site utk blog template. byk template yang cantik2. lps aku wat template baru, byk jgk aku tukar mcm font header, size text,topic header dan lain2 lagi termasuklah tukar font color. template kali ni more cool dan relax supaya korg rasa tenang bila membaca blog aku ni. nk kata simple xdelah simple sgt. susah jgk nk guna template baru ni sbb lps upload, nav bar kt header tu hilang cmtu je. itu yg aku ltk logo blogspot kt sebelah kiri atas supaya korang tau ini adalah blogspot nye site dan aku still bleh login utk update blog pada masa akan dtg.

So, itu sahaja yang aku nk cerita. Kepada student UNITEN, selamat bercuti sempena mid-sem break. harap jangan melakukan perkara bodoh spt berita yang sedih kita dengar sblm ini. klik SINI kalau nk tau berita sedih itu.

0 comments: (+add yours?)