Wedding..wedding...

Every time when school holiday comes in, byk plak dpt jemputan gi wedding, majlis tunang apalh..well, bagi aku wedding yg aku datang since April and May yg lps xdelah byk sgt. Tp wedding yg wajib dtg adalah wedding dua pupu dgn sepupu aku. Wedding dua pupu aku on April and wedding sepupu aku on May. Beza sebulan je..bleh dikatakan ramai sedara-mara aku yg dh kawin ni. Mcm xcaya je...ntah2 nnti ada plak yg tanya aku bila lagi? hmm..bagi aku skang ni jgn fikir lg psl couple2 or psl kawin2 ni..fokus for my study 1st. Itu yg paling utama skali. Then kena jd org yg bertanggunggjwb.

Ok2..cukuplh tu. Aku bkn nk cite sgt psl kawin ni. Just nk share je apa yg berlaku sejak aku dh lama x update blog. Bkn setakat kena settle final year project tp cousin's wedding pn kena dtg jgk. Lps ni dlm end of Jun atau dlm bln Julai lg byk wedding. Hmm..ntahlah. Tahun ni rasa ramai org kawin dgn ramai yg dpt anak. Kalau tahun ni ramai yg dpt anak sbb diorg kawin last year dgn kawin 2 tahun lps. Untuk dipendekkan cite aku selitkan beberapa gmbr aku ketika wedding sepupu dan dua pupu aku..

Wedding dua pupu (in english we call 2nd cousin)-4 April 09

dua pupu aku (kanan) dan suami dia :P

aku(kiri sekali) dan 2nd cousin aku(suma dh ada boyfren da..hehe)

last picture sblm kitrg balik :)

Wedding sepupu aku-9 May 09

Sepupu aku(kanan) dan suami dia :P

aku(kanan) dan dua pupu aku(sorry guys. she's got bf already)

both of them are my 2nd cousin(they are sisters). they really cute right? ;P

with my family(missing here is my 3rd bro and his wife)

konon terror main drum

0 comments: (+add yours?)